уторак, 24. јул 2018.

PLANETARNI ZNAČAJ SATURNA U JARCU -KAKO BI SATURN RAZGOVARAO SA URANOM DA SU LJUDI I OSTALIM PLANETAMA

VAŠ SATURN..PS. NE BRINITE JA ĆU GA NAJPRE DOBRO PRESLIŠATI LEKCIJE KOJE I VAMA RADO DELIM

Saturn se već dobro utemeljio u svojoj kući Jarca. Mnogo toga ima u planu ovaj stari mudrac u naredne dve i po godine svog boravka.  Ambicija i posao su njegova svrha koja ide u skladu sa njegovim čuvenim motom, Rad, red i disciplina. Saturnovska strogost i ozbiljan pristup svemu mnogima se neće dopasti, ali on za to i ne mari. 3o godina nije mali period preći jedan astrološki ciklus, a za to vreme su se mnoge stvari omakle kontroli, te na neki način i sam kosmos izgleda kao raspuštena banda..

Svako je vodio neku svoju politiku, koja se pokazala neprimereno Saturnovoj, a samim tim i našem ljudskom dostojanstvu, jer smo mi zemljani u neraskidivoj vezi sa kosmosom, ma koliko to negirali ili se opirali njihovim načelima i zakonima. 


Satrunovoj ambiciji i pravdi, Nikako se ne dopadaju te njegove izvrnute lestve uspeha i društvenog statusa, koje vode ka beznadju, te ih mora koliko sutra pod budnim nadzorom, kroz razna svoja načela i mere uspraviti ka stvarnom položaju ka vrhu svojih planina koje dotiču i ljube nebo. 


Nije lako, svakako, ali Saturnovska smirenost i strpljivost zauzdana istrajnošću i jakom voljom bez sumnje da će to postići. U svemu gde je ovaj planet prisutan postoji i veliko žrtvovanje, tako i u kućama gde se našao u horoskopu pojedinca pri rodjenju. Mnogi ga osete na ovaj ili onaj način, zavisno gde je u koju kuću otišao. Jarčevi pogotovo, jer im je on uvek za vratom, ili pak sa nekom novom lekcijom koju trebaju proučiti valjano i temeljno. I sada ih  verujte zatrpava koje-kakvim, kao i sve kardinalne znake na koje će u naredne skoro 3 godine imati snažan uticaj, a to su Ovan, Rak, Vaga Jarac. 

Nije dobro ih ignorisati kao što bi to uradio najveći huškač, Pluton koji je već duže vreme u Jarcu, /sada na 19 stepenu rx, a do 30 septembra /, Sa parolom mogu kako hoću.
- Može , reći će, rx Saturn samouverno trljajući bradu,- ali ne i dokle hoćeš.Doći će red i na tebe, i tvoje fiksacije sumnjivog tipa, zato pazi kako kopaš moje rude, i s kim je krijumčariš. 

DIJALOG SATURNA SA URANOM U BIKU


I Uran još uvek usijane glave boraveći 7 godina u vatrenom kardinalnom znaku Ovna, ne priviknut na pad u šake Bikovske zemaljske fiksne prirode. I dalje navodi vodu na svoju vodenicu svojim bombastičnim ispadima i stavovima. 
- Meni je poverena slobodna volja, ja sam korajač svoje, a i vaše sudbine, Gospodaru prstenova. Vežite se polećemo tamo gde nema stega i tutora uraa..
- Samo vi polećite ako vam jaka zemljana teža Bika dozvoli, je l su nesmotreni letovi često osudjeni na propast, pad, zato moram pojačati kontrolu tvojih letova. Ja sam zadužen za smrt, ja sam taj koji produžava linije života.
- To je istina, prinajem. I meni si više puta spasio život, da se ne sudarim sa nekom planetom, lošom procenom, a o posledicama i da ne pričam. velkodušno ih prepuštam tebi ...
- Pa da, teško ti je da snosiš posledice.  Zato se i sada izmičeš, a sistem vrednosti 30 godina šepa jer ste se oteli mojoj kontroli- s ironijom ga preslišava Saturn- Bolje ti je da odložiš te svoje razne letilice, bombice, a naročito atomske u neku bezbedniju bazu, kako ne bi probudio dugo uspavane vulkane, već ključaju od lave.. Neki su već i iskipteli svoj bes rasipajući lavu , sejući smrt okolo ..
- Ali ja sam plemenit i human- na to će revoltirano Uran.
- Jesi ne kažem, ali i  sumanut, stresan, ljude svojim ne predvidivim situacijama vodiš u smrt, ka infarktu, moždanom udaru, šokovima, paralizi, Alchajmeru, štitnoj žlezdi. Ljudi na nervnoj bazi jedu, gojaznost u jeku, brza hrana, insomnija i slično..pa brza vožnja automobila, kao da voziš avion, raketu, ... Ubrzavaš ih kako tebi odgovara, i zemlju si ubzao za ovih 84 godine, e sad će malo da usporiš, u Biku.
- Nije mi baš lagodno, kao da sedim na špenadlama, katapultiraće me ovo uzemljenje.. 
-Otuda od tvog ludila, blud i razvrat, sve turbo, sve. Muzika izgubila dušu, vređa sluh, turbo ljubavi, razvodi, brakovi. Svaki koga si ti začeo zapada u krizu Brak na izdahu, niko nikoga ne trpi. Gde je tu porodica, tradicija, institucija braka. I dobro, reci mi pošteno kad si tako genijalan gde ovo vodi?
- Ka slobodi!- otresito će Uran, vrpoljeći se na udobnoj fotelji domaćina Bika. 

 - Eto i dalje si svojeglavi kontraš, zarad nekog svog ćefa,  eksprimenta, koji želiš dokazati, NAŽALOST sve učestalije na pogešan način. Ali pošto si sada u gostima u najtemeljnijem znaku zodijaka, Biku, neće ti poći za rukom mnogo toga kad se nas dva Zemljanina uortačimo: Konci su u mojim rukama. Ja povalčim konce. S toga lutko/lutku, šta li si već,  nauči da slušaš i da kontrolišeš svoje buntovničko ponašanje.
- Moja genijalnost mora naći ventil inače bih pukao
- Tvoja Genijalnost se graniči sa ludilom.  Ovom svetu jesi doneo dobra što si ga umrežio tehničkim dostignućima, kompjuterima, mobilnim telefonima, itd...priznajem komunikacija je na zavidnom nivou, ali ljubav preko tih tvojih čuda je veoma riskantna, jer ti si Uran, Munja, kod tebe sve ide naprasno, munjevito. Lako spajaš, lako razdvajaš, a i spajaš iste polove, još ih navodiš da svoju intimu javno promovišu, lobiraju..E sad mi pošteno reci, da li je to normalno, onako realno ne pristrasno, ako uopšte možeš biti relan. Jer je kod tebe sve baš sve normalno, poznato i pticama na grani.
- Hoćeš da kažeš da je ljubav koju ja širim zaražena virusom..
- Tako nekako..Trojanac je tu najopasniji..Trojki koliko hoćeš.... sa takvim ekperimetnima već si i ljubav doveo u taj sramotan ponižavajući stadijum. Razgolitio si je sasvim, osakatio, zgadio, pregazio ne osvrćući se da li još mrda, diše.. 

 Što se mene tiče i ne moraš biti tako genijalan, jer ta tvoja genijalnost koliko koristi toliko šteti..Obuzdaj tu svoju naprasnu Uransku prirodu, krajnje je vreme i drži se svog kontrolora ludosti, mene Saturna. Šta bi Vodolija bez mene da joj nisam suvladar. Sistem bi otišao tek tada do vraga,... a već je zahvaljujući sličnima tebi ... 
- Svu krivicu svaliti na mene najlakše, ko da sam jedina planeta u nebeskom sistemu. 
- Tako se ponašaš, osobenjak, usamljenik , Bik je gostoprimljiv, pun ljubavi,čežnje, pažnje, senzualnosti,i novca verujem da će te to preobraziti u pristojnoj meri, pa da plodnije deluješ na ovaj svet koje si dovodio do ivice ponora, najavljivanjem smaka sveta u više navrata. Ljubav se mora vratiti na pijadastal, ljudi vape za ljubavlju, mladi ljudi gube kompas, nemaju ispred sebe prave uzore.
Jupiter u Škorpiji nemi posmatrač čeka svoje preslišavanje kupajući se u škorpionskim opasnim vodama.. Treba preplivati tu reku Tuge punu virova koji smrt nose..dodiri sa smrću sa onostranim su avetni jezivi (8 kuća je kuća i radjanja) pa da se ponovo rodi...
nastaviće se....
Astrolog i pisac Nelly Poerich



Nelly PoerichNevenka Jovanović art. Nelly Poerich, astrolog i pisac. Živi i radi u Beogradu. Astrologijom se profesionalno bavi 29 godina. Jedinstvena je po astrološkim otkrićima, koje za sada samo primenjuje prilikom tumačenja natalnih karata svojih klijenata, među kojima su mnoge brojne poznate ličnosti. Nelly s ponosom ističe da je sama svojim talentom i ljubavlju prema astrologiji pekla svoje umeće tumačenja, ali ne krije da je u astro-centru Fonlider, nekim čudom konekcije, ukačila i patentirala nova saznanja zapisana u astrološkim stepenima. Često zna reći da je poimanje astroloških simbola i njihovo tumačenje, sinteza umetnosti, veštine, visprenost i logike, skopčana intuicijom. Od 1995. godine pisala je za novinsku kuću Politika, u časopisu Horoskop, kao i za "Astrologos". Ističe da je rubriku "Veliki umovi o astrologiji", sama osmislila, stajući u odbranu astrologije.  Tri godine je pisala astroloprofile poznatih ličnosti i grand horokop  za "Grand reviju" sve do ukidanja. Nastupala je u mnogim radio i TV emisijama, za Tv Košavu, Tv Stankom ...Piše za Astroprtal.hr. Na društvenim mrežama je aktivna svojoj stranici Astrolog i Pisac Nelly Poerich, te u grupi "Sa astrologijom na Vi& Carska NAUKA". Uporedo, bavi se i pisanjem romana, poezije, dečije literature, scenaria i drugih tekstova. Objavila je dve slikovnice za decu "Našali se Pače malo" i "Rođendanac", gde kroz stihove deci približava zodijak. Njena dva romana "Ona koju valja slušati" i "Odlučna da uspe", uskoro će se pojaviti u elektronskoj formi na internetu.

























Нема коментара:

Постави коментар