четвртак, 3. август 2023.

astronellypoerich PLANETARNI RAZGOVOR MERKURA I URANA

        




            Uran se već prilično odomaćio u svom znaku pada, znaku  Bika. Trenutno je na 22 stepenu ključnom stepenu, znaku Jarca u kom se trenutno nalazi rx Pluton na 28 stepenu, "(28- 22= 6, stepeni, stepen Device, vojska, posao, zdravlje) da sve je to u naglasku u ovom periodu. Diktiranje kursa ne prestaje, durenje takodje. Rado bi da prelomi preko kolena neke stvari, ali naprosto nije tako lako, uvidja...Vuče posledice, pa i one katastrofalne. Merkur kao vladar Device i koji urpavo tranzitira njome se zgražava ne promišljenih poteza odstrane Urana  i svih ti reskira. Pokušava da urazumi sve na koje i malo ima uticaja tako da pokušava da obavi planetarni razgovor sa Uranom...I ovde se trudi svojski.

         Mars je ispred njega tvrdoglavo bije, a njemu da konflikta nije a kamo li rata... Merkur bi pregovore, da usaglasi usijane glave. Uranu to i odgovara i ne odgovara jer njemu nije teško da eksplodira kad ustreba on je buntovan, ne haje kad poludi. 

- A posledice?!- dobacuje brižan Merkrur, a Ljudi, deca, životinje...Brineš li ti o tome, svojeglavi čoveče. Često se čuje sa svih razumnih mesta tako nešto i medije to ponekad emituju...

 -Brinem zato pravim promene, promene su potrebne ...daj ne driblaj mi glavu kao loptu na terenu, več se ukači za moju mašineriju jer mi smo genijalan spoj...

- Da upravo zato ti to i govorim saslušaj me bar po nekad jer ako te snadje žuta minuta koja je u znaku Bika žestoka, sve će otići do vraga...!! Planeta veće se dobro ljulja!

-Vidiš da sam usporio, da stanem ne mogu svemirski brodovi  bi se po sudarali, ali bitno je da te čujem...Šta još pametno imaš da mi kažeš!?

- Da ne posežeš za nečim što bi uništilo svet, dosta već toga ne valja...Imam utisak da ti se neke stvari otimaju kontroli...

- Otimaju se jer ludim...

- Da ludiš ne smeš, razumeš !?

- Ha ha, baš me nasmeja , kako kad ludilo zvoni u mojoj glavi već dugo, kako da isključim taj nesnosni alarm... Je l ti vidiš šta se dogadja u svetu?! 

- Vidim ja sve zato ti govorim, daj da ti ja isključim taj alarm... Klik evo, sad pazi da ti ga neki ludak ne uključi...Svakog puštaš kod sebe i ne čudi me što si u fazi ludila. Idem ja da ne predje na mene. Zdrav razum i te kako fali i uvek je na snazi!

- Slažem se, dobri moj Merkure...da svi brinu kao ti ova planeta bi bila sjajna! Hvala ti na ovim savetima, razmisliću!

-Ne razmisliti samo nego i primenti! 

-Ajde pa do sledećeg vidjenja, pa da vidimo šta još možemo poduzeti nas dvojica genijalan spoj.

Srećno!!


  Astrolog Nelly Poerich



Нема коментара:

Постави коментар