понедељак, 22. фебруар 2016.

KLJUČ SVIH TAJNI & OSVRT NA ASTRO OTKRIĆA & by Nelly Poerich

Znam da će vam ova priča o mojim otkrićima iz astrologije zazvučati neverovatno,krajnje fascinantno, nekima čak i prepotentno, ali verujte da im je istina krajnji pečat.


Kao što sve napreduje, pogotovo tehnika, tako i ova vekovima ispitivana, tajnovita nauka, i u ovom milenijumu odašilje još neke nove metode, originalnije i brže astrološke uvide. A zašto sam izabrana baš ja da budem taj folder, i dan danas pokušavam dokučiti.
Možda zato što sam jedno vreme pevala u crkvi, mireći nauku odnosno astrologiju sa verom, Veoma mi je važna simbolika broja devet. Moj Severni čvor je na 9. stepenu u Devici, u jedanaestoj kući, a Južni čvor na 9. stepenu u Ribama, u petoj kući.Nekima, onim nevernim Tomama, bi zasmetalo to što se bavim astrologijom i govorim o Bogu, ali ja sam uvek nekako verovala da tu nema ničeg lošeg ukoliko svemu, pa i toj nauci, priđemo onako čistog srca, kao i ljudima koji od nas astrologa očekuju neku vrednu smernicu i savet za dalje, da se lakše nose sa nedaćama koje život zna da priredi.

Sada smo u godini broja 9 (moj lični broj), i istina hoće na videlo. Taj čudesni klik se dogodio pre 9 godina, tačnije 2007. godine, dok sam radila u Astrocentu “Fonlider”(celih 9 meseci), kad je moj veliki vatreni trigon – Mesec u Ovnu, na 27. stepenu u sedmoj kući, Uran na 25. stepenu Lava, i Merkur iz devete božje kuće, na 29. stepenu Strelca, radio punom parom (svakih 10 minuta novi poziv, novi klijent, novi natal),a bio je pospešen još jednom značajnom konfiguracijom Zmaja, Venera na 19. stepenu Vodolije u petoj kući.

Da bi razotkrila tu tajnu, poslužila sam se i numerologijom, sa obzirom da sam broj 9.Deveta kuća u horoskopu mi je u Blizancima, a vladar Merkur otišao je u treću naučnu kuću, na 29. stepenu intuicije, vizija. Tu mi je i Sunce na 5. stepenu Jarca u konjunkciji sa Jupiterom na 12. stepenu Jarca,na fiksnoj zvezdi Pelagus iz sazvežđa Strelca (u četvrtoj kući), a u sekstilu sa Neptunom u drugoj kući, na 10. stepenu Škorpije, i u konjunkciji sa fiksnom zvezdom Akruks iz sazvežđa Krsta, prirode Jupitera, na stepenu duhovnosti, astrologa.

Osvrnula sam se i na moj trobroj 279, a potom sam sabrala gore pomenute stepene mog velikog trigona, i dobila isti trobroj 279 (Merkur, 2+9= 11, 1+1 = 2; Urana 2+5= 7 i Meseca 2+7= 9). I šta mislite, onako iskreno, da li je to slučajnost?

Ova spoznaja me navodi i da napravim retrospektivu na moju prvu viziju koja sam imala u devetoj godini, kada zaista nisam znala šta to sve zapravo znači. Bilo je hladno zimsko veče, kad sam u komšiluku uspavljivala dvogodišnju curicu, i u jednom trenu mi je ispred očiju bljesnula vizija da je moja majka imala udes.Videla sam je kako sedi na stolici poderanih kolena u sobi, gde smo stanovale. Pomalo uplašena i zbunjena nastavila sam da se igram. I kad se malo potom na vratima pojavio moj ujak i pozvao me da odmah dođem, rekavši da je mama imala udes, bio je to isti onaj prizor od maločas u mojoj viziji. Hvala Bogu, bila je to lakša povreda.


Ni tada, ni dugi niz godina nakon toga, toj detinjoj vidovitosti nisam pridavala neku posebnu pažnju, ali negde u sebi znam da sam se pribojavala da ću opet nešto loše videti. No, molitva da će sve biti dobro bila mi je uslišena, i ostala je samo jaka intuicija koja mi pomaže gotovo u svemu, ponajviše u tumačenju astroloških simbola.
Imala sam još jednu, ali veoma značajna i jasnu viziju u mojoj 29. godini, koja je bila presudna da se puno hrabrije upustim u ovu kosmičku avanturu, i da počnem da radim profesionalno kao astrolog, ali o tom potom kako je ta priča izgledala.





Da pređem konačno na moja fascinantna astrološka otkrića, i da počnem da otkrivam ključ svih tajni. Prema saznanjima koja su mi se osvestila, postoje prečice u sagledavanju, koje planete obrazuju što u skladu sa stepenima i omogućavaju brže sagledavanje i preciznije odgovore, od već postojećih astroloških načina i metoda.
Pokušaću vam izneti nekoliko fascinantnih otkrića koja nećete pročitati ni u jednoj knjizi, nigde u svetu. Najiskrenije sam bila zatečena tim prilivom informacija dok sam ih memorisala u svoj moždani folder, i svakim danom više ih primenjivala pri tumačenju natalnih karata klijenata. Osećala sam se kao provodnik, marioneta nekog vanzemaljca koji sedi za ogromnim kompjuterom, i igra se sa planetama i aspektima, kao s lutkama na koncu, upravljajući našim sudbinama. Sve više sam zadobijala utisak da smo u tom okviru sudbinskih podataka, isprogramirani, a tiču se ovih mojih otkrića.

A u nekom drugom domenu, društvenijem, doznala sam da slobodna volja oscilira zavisno od postavke planeta u natalu. Raspon seže od zanemarljivog postotka slobodne volje do pravih srećnika, na čijim primerima mi je bivala sve jasnija konstatacija da su neki ljudi zaista srećnije ruke, te se lakše mogu nositi sa sudbinom. Unutar naših horoskopa kriju se tajni kodovi u kojima se mogu videti tačni finansijski iznosi koje kroz život dobijamo, bilo da su to plate ili penzije, kao i svi drugi novčani dobici.Takođe, mogu se odrediti i iznosi pri kupoprodaji objekata, bilo stambenih, bilo poslovnih, kao i iznos koji plaćate iznajmljen prostor. Mogu se videti i kvadrature i kilometraže, kao i iznos vašeg kredita, ali i rata koju treba da otplatite, vi ili neko ko sa vama to deli. Dostupno je i sagledavanje količine duga, ukoliko ga imate, i za koje vreme ćete ga vratiti. Naravno tu su i sponzorstva, donacije i slično.
Takođe, i u ljubavi se mogu mnogo preciznije odrediti mnoge stvari vezane za nju, počev od perioda trajanja veze ili braka, ili vremena koje ćete provesti usamljeni. Zanimljive su spoznaje koje se tiču zdravstvenih pitanje, jer se može otkriti do koje granice ide, na primer, visina krvnog pritiska, šećera u krvi, dioptrije, temperatura, i drugo.
I mnogo toga još krije ova plemenita nauka, nažalost, često potcenjivana i omalovažavanja. Poslednjih godina dobila je na popularnosti, ali ponekad mi se učini da u jurnjavi sa dokazivanjem gubi na svom kvalitetu. Da li je krivo ovo krizno vreme, kad se mnogi dovijaju na razne načine da opstanu, prosudite sami. Ali, molila bih vas onako toplo od srca – nikada ne gubite poverenje u astrologiju, ma kakvo vreme došlo. Astrologija je tu da nam otvori oči, da nas ohrabri, osnaži, da nam poveri ključeve tajne svih tajni, istine sazdane zvezdama.


Nelly Poerich

Nelly Poerich, astrolog i pisac. Živi i radi u Beogradu. Astrologijom se profesionalno bavi 29 godina. Jedinstvena je po astrološkim otkrićima, koje za sada samo primenjuje prilikom tumačenja natalnih karata svojih klijenata, među kojima su mnoge brojne poznate ličnosti. Nelly s ponosom ističe da je sama svojim talentom i ljubavlju prema astrologiji pekla svoje umeće tumačenja, ali ne krije da je u astro-centru Fonlider, nekim čudom konekcije, ukačila i patentirala nova saznanja zapisana u astrološkim stepenima. Često zna reći da je poimanje astroloških simbola i njihovo tumačenje, sinteza umetnosti, veštine, visprenost i logike, skopčana intuicijom. Od 1995. godne pisala je za novinsku kuću Politika, u časopisu Horoskop, kao i za "Astrologos". Ističe da je rubriku "Veliki umovi o astrologiji", sama osmislila, stajući u odbranu astrologije. Poslednje tri godine piše za "Grand reviju". Nastupala je u mnogim radio i TV emisijama. Na društvenim mrežama je aktivna svojoj stranici Astrolog i Pisac Nelly Poerich, te u grupi Put do Astrologa pravog - istini na videlo. Uporedo, bavi se i pisanjem romana, poezije, dečije literature, scenaria i drugih tekstova. Objavila je dve slikovnice za decu "Našali se Pače malo" i "Rođendanac", gde kroz stihove deci približava zodijak. Njena dva romana "Ona koju valja slušati" i "Odlučna da uspe", uskoro će se pojaviti u elektronskoj formi na internetu.

nellypoerich@gmail.com
062 626 191 ili 063 181 41 59

nellypoerich@gmail.com

Нема коментара:

Постави коментар