среда, 7. новембар 2018.

NADA POSLEDNJA UMIRE- JUPITER U STRELCU OD 08.11.2018 DO 03.12.2019



I ONDA KADA TI SE UČINI DA PROPADAŠ 
NEMOJ NIKAD DA SE PREDAŠ
 NADJI SNAGE, PONOVO SE VINI
DA SI SLAB SAMO TI SE ČINI!!..by Nelly Poerich


Večiti optimista i Veliki dobrotvor, gospodin Jupiter nakon 12 godina stiže u svoj božanstveni dom  Strelca, prirodna 9 kuće, svrhe, duhovnosti, visokog obrazovanja, dalekih puteva. Ovaj nepopravljivi optimista široke ruke i osmeha nikoga neće ostaviti ravnodušnim, jer je on zaparavo darivaoc sreće tamo gde se nadje u svakom natalu ponaosob.Pravovremeno se pripremite za njegov doček, probudite svog Jupitera ukoliko se uspavao ili pak izgubio nadu u svakojakim previranjima svih godina unazad.   Skinite sa lica te mrgudne i podozrive poglede, koje vam je moguće Jupiter u Škorpiji isprovocirao, zatrpavajući vas koje- kakvim otpacima i nedoličnim stvarima atakujući ispravne stavove neprimerenim, zagorčavajući vam život. Ispravite se, nebauljajte poput nekog gmizavca beskičmenjaka unedogled unezverenog pogleda. Smesta stresite sa sebe sav onaj mulj, slamku, trun,  i popravite svoje ljudsko dostojanstvo. .Nasmejte se ako treba i silom, da vas sreća prepozna u golimili pogubljenih beznadežnih pogleda.. Setite se one najdragocenije latinske izreke Nada Poslednja Umire...Da Da samo polako Jupiter će vas uvek iznova uveriti u to, samo se čvrsto držite vere, i kad vaš duh na moment klone od raznih  problema i pritisaka kojim život zna da odmerava naše snage.


NADA POSLEDNJA UMIRE

Legenda

U drevnoj Indiji, jedan čovek osuđen je na smrt.
Kada je kazna izrečena, pao je pred noge svog kralja i zatražio milost.

“Gospodaru, ako mi poštedite život”, rekao je uverljivo,
“u roku od godinu dana naučiću vašeg konja da leti!”

“Privremeno si slobodan”, rekao je kralj.
“Ali ako u roku od godinu dana konj ne poleti, presuda će biti izvršena.”

Kada su ga kasnije članovi porodice zabrinuto upitali kako misli da ostvari
svoje obećanje, čovek je spokojno odgovorio: “Za godinu dana može da umre kralj,
ili da umre konj, ili da umrem ja,
a na kraju krajeva, možda taj konj stvarno i poleti!”

  dragi čitaoci tekst je  u pripremi , nastaviće se...

Nevenka Jovanović art. Nelly Poerich, astrolog i pisac. Živi i radi u Beogradu. Astrologijom se profesionalno bavi 29 godina. Jedinstvena je po astrološkim otkrićima, koje za sada samo primenjuje prilikom tumačenja natalnih karata svojih klijenata, među kojima su mnoge brojne poznate ličnosti. Nelly s ponosom ističe da je sama svojim talentom i ljubavlju prema astrologiji pekla svoje umeće tumačenja, ali ne krije da je u astro-centru Fonlider, nekim čudom konekcije, ukačila i patentirala nova saznanja zapisana u astrološkim stepenima. Često zna reći da je poimanje astroloških simbola i njihovo tumačenje, sinteza umetnosti, veštine, visprenost i logike, skopčana intuicijom. Od 1995. godine pisala je za novinsku kuću Politika, u časopisu Horoskop, kao i za "Astrologos". Ističe da je rubriku "Veliki umovi o astrologiji", sama osmislila, stajući u odbranu astrologije.  Tri godine je pisala astroloprofile poznatih ličnosti i grand horokop  za "Grand reviju" sve do ukidanja. Nastupala je u mnogim radio i TV emisijama, za Tv Košavu, Tv Stankom ...Piše za Astroprtal.hr. Na društvenim mrežama je aktivna svojoj stranici Astrolog i Pisac Nelly Poerich, te u grupi "Sa astrologijom na Vi& Carska NAUKA". Uporedo, bavi se i pisanjem romana, poezije, dečije literature, scenaria i drugih tekstova. Objavila je dve slikovnice za decu "Našali se Pače malo" i "Rođendanac", gde kroz stihove deci približava zodijak. Njena dva romana "Ona koju valja slušati" i "Odlučna da uspe", uskoro će se pojaviti u elektronskoj formi na internetu.
















1 коментар:

  1. Imam osećaj da za mene nema povratka, sve dole i dćole ka većem ponoru idem i nevidim izlaz iz te tame. Žena me napustila i sve mi je uzela ostao sam na ulici kao bedan pas pa i njemu daju nešto da pojede a pored mene prolaze kao da sam šugav kad kogd sam imao ja sam svoj dinar podelio a ponekad ostao glad da bi on imao šta da pojede. A ja sad moram na ulici jer nemam stan nebih tražio pomoć ja sam teško bolestan i morću spavati po parkovima jer nema gde bio sa god gradonačelnika več 4meseca nikako nije hteo da me prime pa vi meni dajte neki savet jer ja uskoro nemam gde već na ulici pozzzz

    ОдговориИзбриши